уторак, 22. април 2014.

MOOJI - Ljubav Istina Milost

  


Ostavi realnost imena i formi i uđi u mnogo pročišćenije i intuitivnije polje.
Vidi očima Krišne i voli Hristovom ljubavlju.
Posmatraj Šivinom mudrošću i dođi u dimenziju iza misli u realnost Bivanja.
Ovde sija intuitivno prisustvo 'Ja Jesam'.
Sva bića prirodno vole 'Ja Jesam' stanje.
Njegova priroda je mir, radost, mudrost i ljubav.
To je ljubav Bivanja - ljubav čistog Postojanja.



Ali, u određenom nivou, čak i ovo predivno stanje je posmatrano.
Kada posmatraš i 'Ja Jesam', tada si automatski u mestu Nerođenja.
To je Uzvišeno Biće.
Nijedne reči ne mogu ubediti ili opisati.
Ono šalje ljubav i radost životu.
Papađi je jednom pitao: Ima li nešto izvan svesti? Iznenađujuće je odgovorio: 'Ljubav. ljubav je iza svega.'



Ja sam otkrio da je ljubav sinonim za Svest.
Oni su jedno.
Ljubav je unija Bića.
To je svetost unutar praznine.
To je Jedan Neizrecivi.

                                    Ti si To



Ljubavi ne treba namera niti objekat voljenja.
Ona je najuzvišeniji izražaj bića u spoznaji sebe samoga. 
To je unija Bića. 
Tvoje biće prosto sija ovu ljubav bez ikakvog napora. 
Ti si samo svoje Sopstvo. 
To je stanje praznine. 
Ono je tamo kada ostaviš svoj prtljag napolju. 
Prtljag je ono što ti misliš da jesi i to što želiš biti. 
To se onda prosto probudi u tebi zato što postoji prostor za Jednog, za prisustvo Svetog Oca, Svete Majke, Svetog Duha, za Jednu Vrhovnu svest. 
Predaj se. 
Budi prazan od 'sebe'. 
To sija u tom prostoru - van vremena.

Hvala Mooji
Sonja


Нема коментара:

Постави коментар