недеља, 9. април 2017.

Iznenađenje - Recept za jerusalimska jaja

Recept za jerusalimska jaja

Znam, znam sad se sigurno pitate otkud recept na ovom blogu.




E pa Dragi moji čitaoci ako ste shvatili da je duhovnost pričanje i čitanje o "duhovnim" temema i kroz to i beg od Života - varate se.

Osim što podučavam yogu i meditaciju, pomažem Sobom i cvetnim esencijama, pravim personalizovane knjige za decu i razne preparate za negu i isceljenje tela-kože i duše, ja i kuvam - rado, idem na roditeljske sastanke-hmm baš i ne rado, i na pijacu, perem prozore (ne prečesto ;) i wc šolju ( često), vozim i razvozim, dočekujem i ispraćam, poravljam po kući šta znam i umem a za ostalo vičem "upomoooć"




Ovaj recept pod tim imenom, sam dobila pre par godina od drugarice i od  tad jedva čekam Uskrs da ga pravim (ko da mi neko brani da ga pravim kadgod). Počinjemo sa kuvanjem na Veliki četvrtak, dovedemo do ključanja, ugasimo, ostavimo, pa posle par sati ponovimo - do klučanja pa ugasimo, i tako bar 3 do 4 puta.Ostavimo preko noći pa u petak ponovo do ključanja, kuvamo 15tak minuta i... to je to


Potrebno je
ljuske od luka i 1 isečen luk
nešto od suvog mesa, kostiju, kožure neke dobro nadimljene slanine i sl
nekoliko lovorovih listova
zrna bibera
soli
par čenova belog luka

Ovo su sastojci za osnovni recept, ja dodam još sve od zeleniša što mi se zatekne u kući 
peršunov, celerov list, list kupusa, 
isečem 1 cveklu, 1 šargarepu...raznog začinskog bilja
Ovako spremljena jaja poprime božanstven ukus i miris, ako ste ih kuvali sa nečim "konkretnim" mislim na neko parče suvog mesa, biće to odličan "prilog" za Uskršnji doručak



Što se tiče šaranja i ukrašavanja, primenite neku od metoda, to može a ne mora, al da ih probate ovako spremljena to mora ;)


I javite kako su vam se svidela
Sonja

Нема коментара:

Постави коментар