понедељак, 9. март 2020.

SAMO – okrivljivanje, osuđivanje, povređivanje, sažaljenje, obezvredivanje…


SAMO – okrivljivanje, osuđivanje, povređivanje, sažaljenje, obezvredivanje…
Toliko samo na jednog Sebe🙁
Ključna reč:
To je moja greška, moram da platim.

Prepoznajemo ih po izjavama
- Mogla sam i bolje to da uradim!
- I zaslužila sam da budem bolesna kada ne vodim računa o sebi!
- Osećam se tako loše što sam uradila....!
- Dete mi ima loše ocene u školi, sve je to moja greška!
- Nisam zaslužila da misliš dobro o meni!
- Ja sam kriv što je on...!
- Imam takvu grižu savest zbog... !
- Žao mi je što sam se i rodio!
- Izvini, izvini, izvini!

Uzimanjem Pine Bahovog preparata, osoba preuzima odgovornost u pravoj meri, uči iz svojih grešaka, i uči da oprosti sebi. Prihvata kritiku i kaznu samo u onoj meri u kojoj su konstruktivne i opravdane. U stanju je da pomogne drugima, a da ne zanemari sebe.
Osoba počinje da voli sebe.

Нема коментара:

Постави коментар