недеља, 8. децембар 2013.

Gde živi Ljubav

posvećeno onima koji su me naučili da volim

jednom je jedno dete pitalo Gde živi Ljubav a ovo je moj prošireni odgovor na to pitanje

Ono  na čemu počiva i što drži ovaj svet je Ljubav - Esencija Univerzuma je Ljubav i mi smo iz te esencije Univerzuma satkani.  
                                    Mi smo snovi Univerzuma - Ti si moj san.

Moraš da znaš da ova koža nije tvoja granica, mi smo mnogo, mnogo veći od ovog našeg tela, mi smo Duša koja živi ovo telo, mi smo sama Esencija Univerzuma - i mi smo Ljubav, samo smo to zaboravili.

Ljubav je i znaš ono kad se samo gledamo i tebe prestane da boli, i kašalj ode od tebe.

Ljubav je kad si puna mira i radosti koju želiš da daš, kad tako ozarena dotrčiš da me zagrliš samo zato jer ti je tako došlo. Zapamti, uvek kad si Ljubav uvek si samnom, uvek smo zaJEDNO, uvek, uvek, zauvek, ma i dan više i kad misliš da nismo - i tad smo.

 Da, Ljubav je i kad daš svoju igračku drugarici jednostavno zato što  ti tako osećaš, a ne zato da bi joj udovoljila, da ne bi otišla ili da ne bi prestala da ti bude drugarica..

Ljubav je ono što ti osećas, ono što Jesi,  ne ono što ti daju.
Ljubav ne grabi onog drugog, ne otima,ne povređuje, ne trči za drugim, ne treba drugog  jer ona je i taj drugi, Ljubav daje drugima. Ono što dobijaš je samo ono što si već dala i što ti se vraća.
 
Ljubav se ne može dati, Ljubav se samo može BITI.

Strast nije ljubav.

Strast je sebična, ona hoće da dobije,  da uzme pa i da beskrupulozno otme. Služiće se svim sredstvima, glumiće sve potrebne uloge, nosiće sve maske ovog sveta i tako velika uspeće da se prikrije i iza zrna peska ( zrna Ega) i podigne oluju pustinjskih razmera.

Da, iza nje ostaje pustoš, nova glad, novi nemir, novi bol…jer ona živi na jednom kraju klatna, a Gde živi Ljubav ?


LJUBAV ŽIVI na sredini klatna, ona je ono stanje mira u sredini izmedu kovitlaca nezajažljive vreline strasti i potpune hladnoce , tamo gde vreme staje, gde sve staje, gde nema pokreta, u Tišini gde ničeg nema a sve je tu, gde je toliko tiho da čak nema ni talasanja u okeanu svesti, u beskonačnoj Praznini iz koje se i sami projavljujemo.


Ljubav je kada u očima drugog vidiš sebe i osetiš mirnu radost postojanja. 

Sonja  


tebi koji ovo čitaš - BUDI LJUBAV 
  
Osvestimo je i dozvolimo da IZpoRASTE



1 коментар: