субота, 7. новембар 2015.

Prisilno razmisljanje


Puši vam se u glavi od neprestanog vrćenja misli koje narušavaju duševni mir i sposobnost fokusiranja na rad ili na uživanje u svakodnevnom životu? Onda je za vas cvetna esencija White ChesnutSloboda od poremećaja prisilnog razmišljanja!    

 Ove osobe možemo često čuti kako govore:
- Ne mogu a da ne mislim o problemima!
- Nisam u stanju da se koncentrišem, jer sam stalno zabrinut!
- Moja mržnja prema njoj je postala prava mentalna muka!

- Opsednut sam idejom da kupim ...
- Stalno mi je ta slika u glavi, ne mogu da je izbacim!
- Cele noći nisam spavala, jer sam prevrtala po glavi onu situaciju!
- Stalno razmišljam da sam trebala reći...., a nisam to rekla, i sada me to muči!
- Toliko razmišljam i još nisam našla rešenje za taj problem!
- Nisam sigurna da li sam pričala sama sa sobom!
Uzimanjem esencije White Chestnut, osoba konačno može da se smiri. Sposobna je da se fokusira i da pronadje rešenje za probleme koji je muče,jer sada sluša i svoje emocije, a ne samo razum. Ume da postavi prioritete i izvršava svoje zadatke po važnosti, upešno. Koncentrisano može da prati tok razgovora i učestvuje u njemu. Oseća se povezana sa ljudima, a ne odsečena u svojoj glavi, u svojim mislima. Sada se ona koristi umom, a ne um njome!
Sonja



Нема коментара:

Постави коментар