понедељак, 6. јун 2016.

Miin maturski govor

Moj maturski govor



Ovo su neke od rečenica koje sam zapisivala na svom blogu Svetlucanje tokom prethodnih godina,

Svi smo mi različiti kad se rodimo. Biti drugačiji je dar od Boga. Koji god talenat da imaš iskoristi ga jer to si ti. Ne moraš da voliš sve što i tvoji prijatelji jer to upravo pravi razliku između kopije i originala. Mi sami biramo čime ćemo da ispunimo posudu svog života. Da li će biti vatromet ili kiša. Uvek sve sami biramo.

Život gledaj srcem a ne očima

Slušaj istinom a ne ušima

Razumi ga dušom a ne umom.

Život je svetlost a ne senka

On je radost a ne tuga

On je sloboda a ne kavez

Voli ga……

  • Izvinite što sam drugačija i što nisam postala ista
  • Izvinite što nemam veštačke nokte i veštačko srce
  • Izvinite što sam nesigurna, nesamopouzdana, što ne volim i ne prihvatam sebe, a mislim da volim vas
  • Izvinite što sam plakala kad ste se vi smejali, što grubošću i arogancijom krijem svoju ranjivost i osećajnost
  • Izvinite što sam lepa, što imam klempavo uvo, sjaj u oku i radost u srcu
  • Izvinite što sam se stidela svojih znanja, talenata, iskrenosti, dobrote, ljubavi, radosti
  • Izvinite što sam ćutala kad znam i mucala kad ne znam
  • Izvinite što sam se povlačila kad sam trebala da ˝grizem˝,  a grizla kad sam trebala da volim
  • Izvinite što sam izdala one koji me vole i u ljubavi uče, da bi me vi zavoleli
  • Izvinite što sam se odrekla svojih vrednosti da bi me vi prihvatili - sve sam to činila da bi vam bila bliska, da bi me prihvatili, voleli …. 
  • Izvinite što sam vas volela i volim vas i sad 
  • Izvinite što Ja nisam bila Ja.
 Zahvalna sam za svaku pruženu ruku i podmetnutu nogu, jer i iz jednog i drugog sam rasla i učila, iz prvog o dobroti i ljubavi, a iz drugog ……..  opet o dobroti istini i ljubavi.
HVALA VAM
 Mia

 
Preuzeto sa

http://svetlucanje.blogspot.rs/2016/06/maturski-govor.html

 

Нема коментара:

Постави коментар