среда, 15. јун 2016.

VITILIGO biodekodifikacija


Koji emocionalni konflikt živim?
- "prljavština" u porodici ili okruženju nesvesno preuzimanje na sebe čišćenja
- nešto u porodici čega se stidim i krijem 
- nedostaje mi "svetlost"  oca koji me podržava  i usmerava
- iako imam oca osećam se sam i imam starah da će "fleka" u mojoj porodici da napreduje, da se poveća
- želim da budem "providan" da bi moj otac mogao da vidi moju unutrašnjost, vrednost

- želim da budem "providan" da bi prošao neprimećen
- brutalno, iznenadno odvajanje od nečega što volim najviše na svetu
- osećaj da sam izvan svega, da sam odvojen od svih, da ne pripadam grupi
- svi su loši, osim mene, samo to ne mogu da  dokažem
- ja sam nevin

Kako osloboditi te emocije?
- osvestiti da nisam kriv za tu"prljavštinu"
- prihvatiti i voleti sebe takav kakav jesam i preuzeti kontrolu nad svojim životom
- shvatiti da iako ne mogu uvek da dokažem i pokažem da sam nevin, ja jesam nevin
- udaljiti se od svih toksičnih porodičnih veza
- živeti dostojan život

Cesto je davno prezivljen šok taj koji oštećuje psihičku i energetsku strukturu neke osobe; ali takođe opisuje osobu koja se oseća nezaštićena, depresivna i zatočena u dubokoj boli uzrokovanoj traumom koja nije bila moguća za razradu.

esencija LARCH
Obezvredivanje i osećaj nemoci, impotencije su važne teme u razmotranju poremećaja kože.
To nije uvek očigledno, ali dobrom istragom može se otkriti kako kod nekih bolesnika s psorijazom, vitiligom, aknama su bas ove emocije u korenu problema.

esencija PINE
Osećaji krivice i samoodbacivanja prevladavaju u emocionalnom stanju Pine.
Oba osećaja često su još jedan izvor poremećaja kože.
Mnogi pacijenti s Vitiligom, psorijazom, aknama i bradavicama, ili imaju lupus ili druge autoimune bolesti imaju u su poreklu svojih patnji, epizode gde su krivica i samo-sramota najčešće u pratnji želje za samo-kažnjavanjem, kajanjem , nesposobnosti da se oprašta, depresija, teskoba.

esencija ANGELICA
Dusa je vodič ljubavnog iskustva i daje osobi osjećaj zbrinjavanja. Koža funkcionise kao druga placenta koja pruža zaštitu i ograničenje. Kroz to se gradi psihičko ja i u njoj se primaju milovanja, dodiri koji neguju srce. Kada je veza svesti s dušom odsutna, melanholija i očaj preuzimaju osobu. Zatim se oseća napuštena, bez snage i hrabrosti potrebnih za intenzivno življenje kože.


Ovo iskustvo uklanjanja zaštite može dovesti do "kožnog oklopa" u psorijazi, "depersonalizirati" ga u vitiligiju, ili ga "pogoršati" u urtikariji. Angelica stavlja dušu u kožu i daje osjećaj skloništa i sigurnosti da dermis treba osloboditi nesigurnosti i teskobe.


Floriterapija u ovim temama može biti od velike pomoći. U kombinaciji sa kremom napravljenom, za individualni slučaj, sa cvetnim esencijama i etričnim uljima, daje odlične rezultate.  

Нема коментара:

Постави коментар