среда, 6. јун 2018.

I hakeri imaju dušu - kako su mi hakeri vratili novac



Dugo sam već na netu, skoro 20 godina, pa se može reći da imam iskustva. Po prirodi nisam povodljiva, vidim iza napisanog... pa se moglo predpostaviti da ću odoleti iskušenju
Ali
Desilo se to pre nešto više od mesec dana a da nisam ni znala da sam postala član biblioteke, da da zaista biblioteke, ebook megabook. Nažalost saznala sam za to tek iznenadivši se svotom skinutog sa mog bankovnog računa.
Kakvo  iznenadenje, neprijatno... Kontaktirala banku..no ništa nije moglo biti učinjeno, novac je već otputovao negde daleko ... ko zna gde.
Malo sam se promuvala po netu i našla informaciju o toj vrsti internet prevare kojoj sam eto i ja, gorepomenuta pametnica dolijala. Nemoguce im je uci u trag, naime radi se o medunarodnoj hakerskoj družini koja vešto koristi velike, poznate platforme krijuci se iza imena za nas korisnike, provereno pouzdanih firmi.
Ali
Ne znaju oni mene. Nađoh neku email adresu i napisah im pismo ni ne potrudivši se da bude na engleskom. Znači, mail na srpskom, šaljiv, ironičan, kritičan, mene razvezujući a opet... koji puno govori onom ko zna da čuje. 
I poslah ga u etar. 
Kad sutradan stiže odgovor, na srpskom, doduše vidi se da je radio google traslation, sa druge adrese koji je u zaglavlju imao tekst mog maila, kojim me obavestavaju da su oslobodili moj bankovni racun "njihovog prisustva".
Ali
Budući da sam prihvatila gubitak sume koju su mi skinuli, bila sam inspirisana da nastavim da se igram te im napisah odgovor, naravno opet na mom maternjem jeziku koji sam zavrsila rečenicom kojom uvek nazdravljam " Nek živi Ljubav, nek da Bog šta je Dobro za sve nas".
I opet sutradan, sačekao me je njihov odgovor da će mi i novac vratiti.
Sada dok ovo pišem novac je na mom računu.
Hahahhaa  divne li Igre
I samo da vam kažem, od trenutka kad sam sela i napisala im prvi mail u meni nije bilo ni malo besa, ljutnje, očekivanja .... samo igra, radost, zanos....
I  šta sam u stvari htela da vam kažem
Da je ovo priča o Istini, Ljubavi i Dobroti koje uvek nađu put


Нема коментара:

Постави коментар