среда, 19. јун 2013.

U POTRAZI ZA SOPSTVENOM ESENCIJOM ILI U POTRAZI ZA NAJBOLJOM VERZIJOM SEBE

ISPOVEST JEDNE FLORITERAPEUTKINJE


Često je, da bi upoznali najbolju verziju sebe, potrebno da prvo upoznamo onu najgoru i često nas baš neprijatnost tog suseta zaustavi na tom, za nas, najvažnijem putovanju.
ALI...Već na samom početku mog puta otkrila sam da je postojalo puno verzija mene, toliko malih JA u suživotu velikog mene.
Na početku,  cvetne esencije su predstavljale neku vrstu skloništa  iz kojeg sam mogla da prepoznam osvestim i zbrinem svoje emocije ali su isto tako bile i ključevi na mom putu samorazvoja u potrazi za sopstvenom esencijom. Bilo je potrebno usuditi se i napraviti mentalni skok, u stvari,jedan salto mortale, i sagledati sebe iz tih dubina. I onda, kada sam se osetila spremnom, iz “skloništa” sam polako, ali sada vec sa većom sigurnošću i sa novim razumevanjem krenula ka buđenju uspavanih potencijala, zalivala sam arhetipsko semenje koje je tražilo svoje mesto u komplikovanoj razgranatosti moje personalnosti, osvetljavala sam oblasti koje su bile u tami zato što u nekom  momentu svog zivota nisam bili spremna (čitaj nisam imala hrabrosti),da ih prepoznam i prihvatim kao svoje. Gledala sam u taj prostor koji se nalazi iznad mojih očekivanja a opet ispod ideala, prostor moje realnosti i svaka od esencija je bila ključ koji je otvarao jedna od vrata moje svesti a još dalje u terapeutskoj primeni - praksi mogu da nastavim da se igram sa tim kljucevima i istražim nove odaje u zamku svog bića, čitava prostranstva koja još čekaju da budu pripojena i povezana u celinu.

Do odaje u kojoj se nalazi sopstvena Esencija ostali su jos uvek neki ćoškovi za otkriti i osvetliti.
Za one koji se usude da budu, kao što je jednom Osho rekao  “ astronauti sopstvene unutrašnjosti …”  ili kako ja kažem – florinauti, Cvetne esencije umnogome mogu pomoći na tom putu,  tako što će biti  “astronautova - florinautova raketa”.
  
    pilot florinautove rakete Sonja

PS.
za slucaj da poželite da krenete na to unutrašnje putovanje, ali i ako ste se zaglavili, umorili, zalutali, ostali bez "goriva".....i treba vam pomoć,inspiracija...potražite me

 

1 коментар: