петак, 23. јул 2021.

Više ne čekam...





Više ne čekam posebnu priliku; Najbolje sveće palim u običnim danima.

Više ne čekam da kuća bude čista; Ispunim je ljudima koji razemeju da je čak i prašina sveta.

Više ne čekam da me svi razumeju; To im nije zadatak

Ne čekam više savršenu decu; moja deca imaju svoja imena koja gore jednako sjajno kao i svaka zvezda.

Više ne čekam da padne druga cipela; To se već dogodilo, a ja sam preživela.

Ja više ne čekam da dođe vreme; vreme je uvek sada.

Više ne čekam njega koji će me upotpuniti; Zahvalna sam što sam tako toplo, nežno održana.

Više ne čekam miran trenutak; moje srce može biti ugušeno kad god se pozove.

Ja više ne čekam da svet bude u miru; Otkopčavam stisak i udahnem mir unutra i van.

Ne čekam više da učinim nešto sjajno; dovoljno je biti budan da nosim zrno peska.

Više ne čekam da me prepoznaju; Znam da plešem u svetom krugu.

Više ne čekam oproštenje. Verujem, verujem.

Mari Anne Perrone

Нема коментара:

Постави коментар