среда, 6. јануар 2016.

Hvala Vama

Neki od komentara mojih klijenata :)


- Ljubim vas zbog svega što ste preživeli sa mnom na ovom dugom putu prema sebi, zbog svih divnih promena unutar mog bića. Počinjem iskreno da volim sebe. Ta ljubav kao da stvara jos ljubavi i tako u beskonačno. Divan osećaj. Kao da mi izrastaju krila.Te moje promene utiču na mog muža. Pre godinu dana bih rekla da se on promenio. Danas znam da se menjam ja. Hvala



- Tvoja krila su tako vidljiva i visine kojima letis. Zahvalna sam sto smo se srele. Hvala sto mi pruzas ruke i pozivas na taj let
- U vreme brodoloma mog života bili ste i stena na koju sam se oslonila i svetionik koji je osvetlio moj put, beskatajno sam vam zahvalna



-Čarobno je kako nas Sonja vraca samima sebi, hvala


- Mila moja svetlosti na kraju tunela. Od kako pijem ovu kombinaciju kapi moj uspavani libido se polako budi iz duuubokog sna. Hvala vam i na tome.


- Komplimenti za ljubav, strast i posvećenost u pristupu oblasti koja može da pruži podsticaj da se dinamika emocija čoveka stavi u funkciju njegove dobrobiti, zdravlja i razvoja.

-Ljubim ..Razmisljala sam o svemu sto smo pricale...HVALA sto nekad lupite po prstima kad treba i pokazete pravi put...

 - Evo i ja da se vratim sebi - kod tebe  Kad zaboravim tebe.... ni  na sebe ne mislim

- Osecaj je bio takav da sam prvo pomislio da sam umro,  ako je ovo smrt neka sam i umro
 







Нема коментара:

Постави коментар