субота, 28. децембар 2019.

Ništa ne iscrpljuje više od unutrašnje borbe

Ništa ne iscrpljuje više od unutrašnje borbe. Kad sam "neprijatelj" ja  bez da sam toga svestan, borbu održavam bez rešenja.

Kad tražim samo jedan put, ne primećujući da svi putevi vode u centar. Da je svaki lik jedna od opcija. Da postoji mnogo ljudi koji me naseljavaju, da je moja priroda mnogostruka a život zajedništvo. 
Nenamerne tenzije u zemlji zvanoj "samo ja" uzurpatora sudbine, zamišljene u svojoj istoriji, ne sluteći se onim što je moguće ziveti bez njegove kontrole.
Raznolikost u psihi, u svetu, u raju, u ljubavi.

Arhetipski kaleidoskop, funkcije Boga, razliciti izlasci sunca u istoj sezoni, svi savršeni svaki put.

Budite u svakom od njih, osetite njihov izraz, volite čudo . Ako ipak ne odlučim ko sam, možda ću prekinuti borbu i upoznatiTvorca.

Izgleda dragi prijatelji da sam se jednom borila da  se podignem "u gospodara".
Voli i energija će doneti viziju zajedničkog sveta u kojoj su svi u pravu.

Voli, ne gubi vreme.

Нема коментара:

Постави коментар