субота, 16. април 2016.

Na kojoj si stanici?




Čim smo došli u kontakt sa esencijama, mi smo primili odgovarajuću energiju. Ukoliko ta vibracija nije u skladu sa vibracijom na kojoj mi vibriramo neće se desiti ništa. "Promašila nas je"
To je kao da tražimo odgovarajuću frekvenciju na radio stanici, mi tražimo vibraciju koja će nas naštimovati na npr.105 FM a preparat npr. Prety Face deluje samo na 98 LW. Znači, on nam niti može pomoći niti odmoći, jer on nije odgovarajući za nas.
Cvetne esencije nam pomažu da pronađemo svoju radio stanicu, tako što nam prenose svoju vibraciju, usklađujući frekvenciju na kojoj vibriramo. Taj prenos se odvija putem vode, uzimajući kapi u redovnim vremenskim intervalima, podižemo svoju vibraciju na viši nivo. Cveće je u skladu sa prirodom, neki naučnici kažu da ima višu vibraciju od čoveka za čitavu oktavu. Uzimajući kapi mi u stvari uzimamo energiju.

I da...moguće je naći stanicu mira, radosne tišine...odakle se stalno u etar "emituje" JA...


Нема коментара:

Постави коментар